תמונת מופע: The Blues & Booz Band

The Blues & Booz Band

שבלול
יום חמישי, 6 יוני 2024 בשעה 20:30
משך: שעה ו-15 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:00
מחיר 110 ₪

פרטי האירוע

הבלוז אנד בוז חוזרים לשבלול עם המופע המבוקש שהיכה גלים - המחווה למלך הרוקנרול האחד והיחיד- אלביס פרסלי.
בין הלהיטים במופע: 
Jailhouse rock, Can’t help falling in love, suspicious minds, burning love, that’s alright mama, you were always on my mind ועוד.

הבלוז אנד בוז מובילים מזה 11 שנים את ליין ההופעות החיות הותיק ביותר בת''א בהן הם משחזרים באדיקות ובאותנטיות את הסאונד והרוח של שנות השישים והשבעים במופעי מחווה לאלילי הרוקנרול הגדולים של התקופה.  ההרכב הופיע  עם מיטב הרוקיסטים הישראלים - יצחק קלפטר, חמי רודנר, מאור כהן, פיטר רוט, גל תורן, גבע אלון, יהלי סובול ועוד.  הקהל של שבלול התאהב בבלוז אנד בוז לראשונה כשהגיעו ללוות את מיכל שפירא בגרסה החשמלית והבלתי נשכחת של מופע המחווה שלה לאיימי ווינהאוס, ומאז הם חזרו להלהיב בפסטיבל הבלוז האחרון של שבלול וגם אז השאירו טעם חזק של עוד. המחווה לאלביס הוא אחד המופעים הכי אהובים של הבלוז אנד בוז שכבר הפך למסורת.  

רזיאל מנצור: שירה
נמרוד שמש: גיטרות, מפוחית
שרון לוי: גיטרות
רון אפרתי: בס
ליאור יצחקי: תופים

 

אלביס פרסלי, מלך הרוק אנד רול, או בקיצור המלך, השפיע ב 42 שנות חייו הקצרים על התרבות הפופולרית במאה העשרים יותר מכל אחד אחר. עם 500 מיליון מתקליטיו שנמכרו ברחבי העולם, פרסלי נחשב לאמן הסולו הנמכר ביותר בכל הזמנים, הטביע חותם במגוון ז'אנרים – רוקנרול, קאנטרי, רית'ם אנד בלוז וגם גוספל, זכה בשלושה פרסי גראמי (ביניהם פרס גראמי למפעל חיים בגיל 36), ונכנס למספר היכלי תהילה.   הוא מחזיק במספר שיאים עולמיים, ביניהם מספר האלבומים הרב ביותר שקיבלו תוארי זהב ופלטינה מטעם איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי (RIAA), מרבית האלבומים שדורגו במצעד הבילבורד 200, אמן הסולו עם מרבית האלבומים שדורגו במקום הראשון במצעד האלבומים הבריטי ואמן הסולו עם מרבית השירים שדורגו במקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי. בשנת 2018 הוענקה לו מדליית החירות הנשיאותית בידי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ בנוסף לכך, דורג במקום השלישי ברשימת 100 האמנים הגדולים בכל הזמנים של הרולינג סטון.

 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים